BMW geri adım attı! Koltuk ısıtması ücretlendirilmeyecek
Özellikle dijital yayın platformlarında karşımıza çıkan aylık abonelik paketlerinin otomotiv sektörüne büyük gelir sağlaması bekleniyor.
Günümüzde BMW, Lexus ve Subaru gibi üreticiler otomobillerinde çeşitli akıllı özelliklerin kullanılabilmesi için aylık paketler sunmaya başladı.
Şirketler, müşterilere uygun fiyatlı özelliklere erişebilmeleri için aylık veya yıllık abonelikler sunarak satıştan sonra bile uzun vadeli gelir elde etmeye çalışıyor.
Örneğin Mercedes-Benz, EQS ve EQE’nin kilitli bir özelliğinin kilidini açmak için bir abonelik paketi başlattı. Ödeme yapan kullanıcılar aracın motor gücünü artırabilecek.
BMW ise koltuk ısıtma özelliğini aylık abonelik olarak müşterilerine sunmaya başladı.
BMW’den geri adım
BMW müşterileri, üreticinin bazı ülkelerde ayda 18 dolara sunduğu ısıtmalı koltuk aboneliğine tepki gösterdi.
BMW Yönetim Kurulu üyesi Pieter Nota, Autocar’a yaptığı açıklamada koltuk ısıtma hizmetinin normal abonelik fiyatıyla sunulmasının kullanıcılar arasında geniş çapta kabul görmediğini söyledi.
Alman marka, abonelik fiyatına sunulan seçenekler listesinden koltuk ısıtmasını çıkardı.
Ancak BMW, aboneliğe dayalı hizmetler konseptinden vazgeçmeyi planlamıyor
.